Friday, December 10, 2010

the street is my catwalk

Mob Nights - dinsdag 21 dec 2010 10:00

Hi girls!

Ja hoor, jullie zien het goed. Mijn volgend berichtje gaat ten eerste al over het feest : Mob Nights 2010 in Antwerpen ;) Het belooft geweldig te worden, mooie baljurkjes, jongens in kostuum. Ik kijk er ontzettend naar uit. Geweldige DJ's zoals Nicolaz en Mystique draaien maken het feest nog tien keer zo spectaculair. Dat mag wel want het ticket is ook aan de prijzige kant..Maar nu, mijn vraag voor jullie: wat doen jullie aan voor een bal? In welk genre gaan jullie? :)






Ik ging daarnet even shoppen met mijn mama en vond erg mooie schoenen bij H&M. Wat vinden jullie ervan? Laat me iets weten, bloggers!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner