Thursday, December 2, 2010

7 for all mankind, just shine !

 Hi girls!

7 for all mankind, jullie wel bekend zeker? Wel, dit merk dat zich vooral specialliseert in broeken vind ik geweldig ! Ik heb tijdens een city trip in New York, een jegging gekocht die heerlijk zit. Wel krijg ik soms de commentaar dat de broek "nat lijkt", maar die look is er net voor gedaan. Hier is een fotootje van de broek:


Wel, dit is mijn allerliefste broek! Ze zit geweldig stretch, is warm en is mooi van kleur! Hopelijk vinden jullie dat ook
Om mijn berichtje af te maken, laat ik jullie graag eens proeven van enkele foto's van 7 for all mankind, geplukt van hun site. Ik ga me enkel richten op de broeken, anders bezoek je maar even de site: http://www.7forallmankind.com/women.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner