Saturday, December 4, 2010

ME + YOU? Imma tell you one time


Hij komt! Nee, niet Sinterklaas of de kerstman, maar de enige echte (ontzettend knappe!) Justin Bieber.
Hij komt naar Antwerpen! Ik val bijna van mijn stoel, wanneer ik eraan denk hem in t echt te zien. Nee nee, meisjes, ik ben geen gefreakte fan die zelfmoord zou plegen om hem te kunnen/mogen zien. Tenminste, niet zo erg. ;-)

" My world tour " .. zwijmel zwijmel :) Ik ga echt elk liedje vanbuiten drammen en tijdens het concert toch een poging wagen om oogcontact te maken. Zucht.

Ik zou zeggen, girls, koop nu je ticket via de site of in Fnac, maar ze zijn al uitverkocht! Nu ja, je kan nog altijd je favorite song opzetten en naar zijn posters staren he... ? Of nog een optie: vlieg of rijd of zwem desnoods 30 maart naar Antwerpen en zet je stoel naast het sportpaleis. Zeker weten zul je er iets van horen! Succes


XXXXX

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner