Thursday, December 9, 2010

random




Hi girls,
Ik probeerde een nieuwe parfum uit.. "Acqua di Gioia" , omdat ik een staaltje had meegekregen bij ICI paris XL (ik verzamel parfumstaaltjes!)
Dus zoals gewoonlijk, ik douche me, pyjama aan en doe een "nieuwe parfum" aan.. om die eens te testen. Ik bekeek ondertussen het clipje en mijn mond viel open van verbazing. De geur zou zo'n beelden als in deze reclame moeten doen opwekken bij iem, maar bij mij was dat eigenlijk niet het geval. Ik vind het geurtje niet geweldig.. aldus geen aanrader! Maar niet al te negatief te zijn, bekijk eens het clipje: mooie beelden! Check ook : behind the scene of Acqua di Gioia!

<3

Ik fietste daarnet even naar de winkel, om de nieuwe "Colossal Falsies" die ik zag op een reclame. Mmm ik ben er helemaal weg van! Het is misschien al mijn 5e mascara op rij.. maar ik ben nu eenmaal verslaafd aan alle mascara's op de wereld.. dus mocht deze er nog wel bij! Voor de feestdagen! Mijn wimpers lijken nog extra lang en zijn nog zwarter! Wat ik erg mooi vind, ik stuur jullie deze week nog een foto me het resultaat! <3 Reactietje mag altijd, of volg mij!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner