Tuesday, December 7, 2010

candy inspiring

















 
Ten tijden van examens ben ik een snoepverslaafd tot en met! Naast mijn pennenzak, staat een kom vol snoepjes.. die ik gedurende mijn studeertijd leegplunder. Verdomme... weer zoveel 'calorietjes' binnen. Nuja, voor één keer mag dat wel eens (alleen tijdens examens) en ik sport ze er tenslotte toch af door te hockeyen. Om het positieve en het lekkere van de snoepjes toch maar even ten sprake te laten komen : ze inspireren ! Inspiratieee... zoete, kleurige inspiratie. Je wordt er oprecht blijer van, ze doen me denken aan allerlei gekleurde jurkjes en regenbogen en te veel blush op je wangen en ik kan er niet genoeg van krijgen.

Een decor van vrolijke meisjes, met strikjes en cupcakes en veel te veel make-up: komt ie->



De 'girly' look van Paris Hilton, doet me ook denken aan lollipops... lollipoppin' barbies in the ice, like a blizard


so girls, what do you think? Sugar or disaster?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner