Sunday, December 12, 2010

Marc by Marc Jacobs


Hi sweet bloggers,

Zoals jullie v/d horloge kunnen afleiden, gaat mijn post over "one of the best designers in the world": Marc Jacobs. Mijn mama kocht deze horloge in New York en gaf ze aan mij. Ik heb er zelf een juweeltje rondgehangen, omdat ik wel vond dat het er leuk uitzag! Jaja, Marc Jacobs .. dé grondlegger van een heleboel nieuwe mogelijkheden en fashionplezier !

lovely items:) dat weten we allemaal.. maar kijk en geniet nu vooral van dit WOUW-item!

 De knit fur vest van Marc by Marc Jacobs! Ik ben verliefd op deze vest van de bodywarmer-familie. Heerlijk warm en gezellig: it rocks!

Op de site van Marc Jacobs staan nog veel meer "ready-to-wear"- outfits ! Surf daarheen <3

ps: wat zou ik het leuk vinden als je me volgt, ik zal jullie blogs ook bezoeken!

kisses <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner