Tuesday, November 23, 2010

Voorwoordje..

Hey girls & boys !

Dit is mijn eerste bericht op mijn nieuwe blog! Ik deed al wat ervaring op bij 'worldpress.com', maar vond die blog niet zo goed werken. Hopelijk is deze blogsite meer iets voor mij! Je kan altijd een berichtje achterlaten of een reactie schrijven, om mij te helpen bij het vinden van mijn weg in de chaos van fashionbloggers! Wie zijn de goede bloggers en welke benoem je tot '' enorme freaks '' ?

Welnu, waarom ik een blog oprichtte? Ik ben gewoon erg geïnteresseerd in alles wat met mode te maken heeft en ik kwam op het idee (zoals velen dat idee hebben) om een blog te starten. Ja ja, zo kunnen jullie heerlijk meegenieten van mijn meningen!

Om mijn inleidend tekstje niet te lang te maken, begin ik alvast over de kleding! De zomerkledij is jammer genoeg al lang opzij geschoven, maar de traantjes zijn al snel weggepinkt bij het zien van allerlei winterbotten en leren jasjes ( ik ben gefreakt door leren jasjes ! ) Kortom : we hebben een hele nieuwe collectie voor de boeg. Herfst- en winterkledij hangen nu netjes in onze kast, op gouden schabben. Hmm..

De items waar ik helemaal weg van ben, zijn ongetwijfeld : de pelzen jasjes, de pelzen botten, pelzen sjaals en truien. Pelzen handschoenen, oorwarmers, mutzen, diadeems.. ! Alle pelsjes in de wereld! Pelsjes zijn mooi, warm, zacht en comfortabel! What else do you want?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner