Thursday, November 25, 2010

Sweetness!

Hey girls!
Check even deze leuke staart:

Ik had mijn haar zo gedaan voor een modeshow in Brussel.. Ik was helemaal weg van mijn creatie! Wat vinden jullie ervan?

Hoe maak je zo'n staart:
1. je maakt een lage,losse staart (niet te hard aanspannen)
2. verdeel je haar boven de rekker in twee delen en trek de stukken uiteen met je vingers
3. houd de opening open en draai de staart langs boven erdoorheen
4. HUPSA ! You look gorgeous now !





Nog iets wat ik erbij wil vermelden.. Het is vooral mooi als je haar stijl is! Dus voor mijn liefste stijlliefhebbers..Van al dat stijlen gaan onze lokken erg droog aanvoelen en gaan onze puntjes splijten. Op die manier is het stijlen nergens goed voor, omdat het na verloop van tijd helemaal geen mooi effect meer zal hebben! Om dat te vermijden is het belangrijk van naast een goede stijltang te kopen, ook verzorgende producten in de wacht te slepen! Ik raad jullie Redken-Glass look aan. Dit product geeft extra glans aan je hairdo en maakt de puntjes minder droog. Na het stijlen aanbrengen over heel het haar en hupsa : perfect coupe! Je zal zien dat je haar zo langdurig gezond blijft! (Let op: gebruik altijd maar een heel klein beetje v/h product, anders kan het haar vettig lijken.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner