Friday, November 26, 2010

Star news ..



Blake Lively, net 23 jaar oud, bij een interview door David Letterman. Ze vertelt over haar uitje naar Disney Land, met moeder en broer, waar ze in de ''Disney Jail'' moest. Een grappige discussie! Hopelijk begrijpen jullie al het engels goed (wat ik wel vermoed, vanwege al die nederlands-engelse bloggers hier op 't internet).

Blake Lively is grappig, lief en vooral erg mooi! In het kleedje tijdens deze show, vind ik ze er ''fabulous'' uitzien! Jammer dat ik niet weet van welk merk het kleedje is!

Moest je het ontdekken of een gelijkaardig kleedje vinden, reactie! Zeg me ook even wat jullie van Blake vinden!

Leighton Meester voor Marie ClaireLeighton Meester deed even geleden een fotoshoot voor de cover te versieren van het engelse modeblad 'Marie Claire'. Ik ben helemaal weg van de verschillende foto's, die ik vond op 'girlscene' (jullie ongetwijfeld wel bekend). Onder meer deze foto :
Ook andere foto's behind the scenes + bijhorend filmpje vind je op : http://www.styleite.com/media/leighton-meester-marie-claire-uk/

Ik wil verder ingaan op de smokey eyes, die prachtig zijn uitgewerkt! Hoe kan jij thuis tewerk gaan.. Wel, dat vind ik moeilijk te zeggen omdat ik het zelf nog nooit geprobeerd heb! Ik vond wel een goed filmpje op YouTube van Jessica Harlow. Zij zocht inspiratie bij de make-up van Taylor Momsen, die ook wel geregeld haar ogen een smokey look geeft. Je kan via de volgende link naar het filmpje gaan:

 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner