Wednesday, November 24, 2010

mogelijk kleedje nieuwjaar

Hey girls!

Het kleedje dat ik draag op deze foto, kocht ik in Augustus bij Zara. Ik weet nog niet of ik het ga dragen voor kerstavond of voor Nieuwjaar.. maar in ieder geval voor een van beiden! Zoals je kan zien is het rond je borsten heel getailleerd en strak en voor de rest in ''stukken''. Ik vind dit kleedje prachtig!

De schoenen zijn van de zomercollectie van 'Fornarina'. Deze ga ik dus niet aandoen voor een winterparty.. Ik zal onder dit kleedje zwarte nylonkousen dragen en zwarte hakken van Zara.

Laat maar reacties achter! Wat doe jij aan met Nieuwjaar en Kerst? Vind je mijn outfit leuk? Laat me iets weten xx


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner