Thursday, November 25, 2010


Sarah Jessica Parker
Hey Girls!

Het begint al erg fris te worden buiten, wat zeg ik ? Berekoud! Tot nu toe droeg ik onder rokjes en kleedjes telkens kniekousen. Ik ben er dol op. Blauwe kniekousen, rode, bruine, zwarte, grijze... in alle kleuren en stoffen! Nu begint het wat te koud te worden voor dit te gekke kledingstuk, maar af en toe kan het er nog net door!

Waarom ik er zo gek op ben? Het is perfect voor dagen waarop je zegt "Wat heb ik zin in een rokje/kleedje.. maar niet in die stomme kousenbroek of legging.. mmm.. dan maar de kniekous!"  Ikzelf draag ze vaak voor school, omdat ze die preppy en schoolse look geven, terwijl je eigenlijk 'de bad girl inside' gewoon wil verbergen ;-) Het is warm, supermooi en vooral sexy! Dat stukje van je bovenbeen tussen je rok en kousen.. daar zal iedereen naar kijken! Logisch, want deze kousen accentueren dat mooi stukje huid, dat gezien mag worden babes!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner