Wednesday, November 24, 2010

a parfum is forever

De 'light blue' parfum van Dolce & Gabbana is mijn favoriete geur! Het ruikt fris en doet me denken aan (zoals op de foto) de oceaan en de zon, die in combinatie ervoor zorgen dat je een heerlijk vakantiegevoel krijgt. Ik kan niet genoeg van de parfum krijgen! Elke maand gebruik ik een flesje op (wat voor herrie kan zorgen thuis..), maar ik trek me er niet van aan! Een goed geurtje is toch een van de belangrijkste items die je aantrekkelijk kunnen maken? Ik spuit 's morgens wat op elke pols en in m'n hals. Ook mijn sjaal krijgt enkele wolkjes light blue op zich! Mmmmm...  Ik raad het jullie allemaal aan! (Misschien mag je nog een cadeautje voor kerst uitkiezen?)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner